hye salam semua. Saya masih baru di sini. saya ingin menjemput anda semua berkongsi pengalaman suka duka saya dalam menempuh perjalanan hidup, di samping berkongsi tips2 dan info2 yg boleh d guna pakai untuk semua
Powered By Blogger

Followers

Wednesday, March 9, 2011

NOKHTAH CINTA


bila aku bilang
aku cinta..

ya;
memang benar aku cintakan dia

jika aku bilang
aku rindu

sungguh;
memang aku sedang tenat merindui

aku sepi
melayari hidup bersendirian
dengan kasih berjauhan
dengan cinta yang kian terbang

apa?
masih belum mengertikah!

aku mahu
kau hadir memberi nafas baru
menyuntik kasih padu

aku inginkan itu!

datanglah..
biar cuma sedetik
aku tetap puas
dapat menatap

aku pinta
berikan sedikit kepadaku

ketenanganmu
kesabaranmu
keyakinanmu
kesungguhamu

dan

senyuman itu!

aku memang benar tidak tahu
apa itu noktah cinta....

bagiku cinta itu
sentiasa ada.

No comments:

Post a Comment