hye salam semua. Saya masih baru di sini. saya ingin menjemput anda semua berkongsi pengalaman suka duka saya dalam menempuh perjalanan hidup, di samping berkongsi tips2 dan info2 yg boleh d guna pakai untuk semua

Followers

Tuesday, August 23, 2011

UMI........

emh pe khabarlah umi hr ni
emh hr ni blh d kata kan hampir 5 tahun perhubungn kt kan umi
emh tp hubungn kt berdiam mcm 2 jew
emh abi masih x dpt nak melupakan detik2 indah kt bersama
kalo ikutkan tahun dpn kt dah plan nk bertunag kan
tp....
argh........ sedih nye air mate ni rase belinang ble kng kan bnda2 2
kenapelah sampai sekarang abi susah nk terima knyataan
ya allh kuatkan lah hati ku ini  
emh sedih lak ble kng kisah2 2
umi pn dah jumpe penganti yang dapat menjaga umi
umi pn tunggu masa untuk dapat restu untuk membina mahligai umi
emh abi akan sentiase mendoakan yang terbaik untuk umi
kasih n sayang abi kat umi x pernah hilang

jom hilangkan tekanan jom baca


Cerita 1
Aminah merenung batang yang semakin menegak itu, dia terus mengusap-usapbatang tersebut, kelihatan air putih mengalir keluar. Aminah pun menjerit"..Nek lemang ni nak buat macam mana, dah masak rasanya.."

Cerita 2
Jalal meramas-ramas kemuncak kedua-dua bukit kecil itu, hatinya puas dansemangatnya semakin berkobar-kobar, jari-jemarinya terus menguli tanpa henti. Jalal tidak sabar hendak menyiapkan model untuk projek sainsnya itu yang bertajuk "bentuk muka bumi di kawasan berbukit bukau." 

Cerita 3
Zamrul menghisap-hisap puting itu dengan berhat-hati dan perlahan,
dia tidak mahu tergesa-gesa, sesekali lidah nya menyentuh lembut hujung puting itu dan menyedut keluar sedikit susu ... "cehhh masih panas, dah dekat satu jam aku rendam dalam air suam pun masih panas" Anak Zamrul yang masih bayi terus menangis meminta susu. Zamrul semakin tension.

Cerita 4 
Idham menjerit sambil menhenjut-henjut badannya dengan rakus dan kasar 
"Come on baby, lets make it..."..katanya berulang-ulang kali tanpa henti..Kemuncaknya semakin tiba dan Idham kelihatan semakin rakus memacu kudanya untuk menamatkan perlumbaan itu, dia bertekad untuk memenangi tempat pertama dalam perlumbaan itu.

Cerita 5
Bahagian belakang kereta itu bergegar dan berhenjut-henjut. Aiman yang dari tadi mengintip dari celah-celah pokok dapat melihat dua susuk tubuh manusia sedang melakukan sesuatu didalam kegelapan itu. Alman terus mendiamkan diri, dia takut kehadirannya akan disedari. Tetapi setelah lama mengintip Alman pun lantas bangun dan segera menawarkan khidmatnya untuk membantu mereka menukarkan tayar kereta mereka yang pancit itu. 

***Kesimpulannya, Jika anda langsung tidak terfikirkan aper-aper mengenai seks semasa membaca 5 cerita diatas, ini bermaksud anda bukannya seorang yang normal. Sebaliknya jika anda terfikirkan sesuatu yang berkaitan dengan seks....jangan ler anda risau, sebab anda adalah seorang yang normal..Tapi jangan terlebih pikir 18SX jer?ANDA MACAM MANA? saya normal.....hehehee

KEHIDUPAN DUNIA BARU KU...

salam sume...
huh agak lama gak aku x update blog ni
almaklumlah bz sikit semenjak 2 menjak ni
so far selame aku kt kktm ni alhmdllh sumenye ok
ramai kenalan yang aku kenal
yang agak sadisnye aku salah seorng stuent yng paling tue
huk3 malu ade segan pn ade
lagipn menuntut ilmu x mengira usia btl x
so x kesah lah
kt sini ramai yag bagi tunjuk ajar so xde la terkontang kanteng sgt
hek3