hye salam semua. Saya masih baru di sini. saya ingin menjemput anda semua berkongsi pengalaman suka duka saya dalam menempuh perjalanan hidup, di samping berkongsi tips2 dan info2 yg boleh d guna pakai untuk semua
Powered By Blogger

Followers

Tuesday, August 23, 2011

KEHIDUPAN DUNIA BARU KU...

salam sume...
huh agak lama gak aku x update blog ni
almaklumlah bz sikit semenjak 2 menjak ni
so far selame aku kt kktm ni alhmdllh sumenye ok
ramai kenalan yang aku kenal
yang agak sadisnye aku salah seorng stuent yng paling tue
huk3 malu ade segan pn ade
lagipn menuntut ilmu x mengira usia btl x
so x kesah lah
kt sini ramai yag bagi tunjuk ajar so xde la terkontang kanteng sgt
hek3

1 comment:

  1. erm biasa lar fashion sentiasa busy...blajar eloks, kali x thu jgn lpe tnyer senior tau...jgn lpe jd the best stdnt bg kos fashion ea...yun

    ReplyDelete