hye salam semua. Saya masih baru di sini. saya ingin menjemput anda semua berkongsi pengalaman suka duka saya dalam menempuh perjalanan hidup, di samping berkongsi tips2 dan info2 yg boleh d guna pakai untuk semua
Powered By Blogger

Followers

Wednesday, September 7, 2011

panggilan..........

ya allah.......
kenape sume ni terjadi kepada diri ku.....
aku terkejut bila dapat panggilan dr umi td
pada mulanya mmg rase pelik n kekok
sbb dah lama x berhubung
walaupn hati ni masih ade kasih n sayang
tp coretan lama yang terjadi membuatkan aku btl2 menyesal dan argh.....
ble angkat call dr umi 2 aku x pk papepn
dalam hati aku mgkin umi nk wish selamat hr raya
tp sebaliknya
bie memberikan khabar yng gembira bg dirinya
tp khabar sedih bg ku
ble dgr dr mulut umi entah mengapa air mata ku mula belinang
setelah hampir 5 tahun perhubungan yang terjalin
argh.....
aku x mampun nk berbuat pape
umi menjemput ke majlis pertunangan nya pada sabtu ni
argh...........
mungkin tiada jodoh antara kt
walaupn umi mencapai detik kebahagiaan
aku tetap berjanji
bahawa kasih n sayang ku x kan pernah pudar
dan masih mekar sentiasa
aku hanya mampu mendoakan kebahagiaan umi

2 comments:

  1. ok bru yun paham, npe sham sedih...sabar ea sham, pasti smua 2 adew hikmah....sham doa kn lar dia bahagia, yun pasti wlpn pn sham x dpt bsame dgn dia,pasti sham akn dpt jdoh yg lbih baik dr dia...amin...

    ReplyDelete
  2. Woit sam, mne ko? Lek ar beb,ni ex ko yg ko cte tu eh?

    ReplyDelete