hye salam semua. Saya masih baru di sini. saya ingin menjemput anda semua berkongsi pengalaman suka duka saya dalam menempuh perjalanan hidup, di samping berkongsi tips2 dan info2 yg boleh d guna pakai untuk semua
Powered By Blogger

Followers

Monday, November 28, 2011

Jangan Tangisi Pemergianku Nanti....

Sayang
Di warkah ini aku mengadu
Tinta ini ibarat tangisanku
Hanya ini…yang mampu kuberikan padamu
Tanda cinta…sayang padamu
Moga dirimu sudi mendengar isi hatiku

Sayang..
Aku tidak mengerti..apatah lagi memahaminya
Dan tidak pula pernah aku bertanyakan padamu
Adakah kau cinta padaku??
Adakah kau sayang padaku??
Adakah dihatimu masih ada ruang untuk ku bertamu??
Walaupun hanya seketika

Sayang..
Ku perlukan cinta tulus mu
Ku dambakan kasih suci mu
Ku rindukanmu..
Untuk aku tahu
Aku masih ada dirimu
Aku tidak bersendirian di bumi Allah ini

Sayang
Betapa lemahnya diri ini untuk terus mengemis
Betapa seksanya diriku tanpa cinta dan kasihmu
Betapa jiwa ini menderita…hati ini cemburu
Pada dia,dia,dia…mereka yang lebih kau sayangi
Andai aku mengguris hatimu..

Diwarkah ini aku menangis
Tinta ini juga merasai…menitis hiba
Hanya Allah menjadi saksi
Betapa aku mencintaimu
Menyayangi..mengasihi dirimu

SEKIRANYA DIRIMU MEMBACA TINTA INI, MENGERTILAH BAHAWA AKU SANGAT MENCINTAIMU WALAUPUN DIRIMU SERING MENYAKITI HATIKU..HARGAILAH DIRIKU SEBELUM AKU PERGI DARI HIDUPMU..Dan sekiranya waktu ku sudah sampai..ku ucapkan ''selamat tinggal buatmu''.. dan permergianku ini bukan bermaksud aku tidak menyayangimu tetapi ALLAH lebih sayangkanku..

1 comment: