hye salam semua. Saya masih baru di sini. saya ingin menjemput anda semua berkongsi pengalaman suka duka saya dalam menempuh perjalanan hidup, di samping berkongsi tips2 dan info2 yg boleh d guna pakai untuk semua
Powered By Blogger

Followers

Friday, January 28, 2011

aku dan A.H.Z part 1



A.H.Z???
siape kah itu??
emh biarlah rahsia
bukan mcm datok CT ea
rahsia ku kini milik mu ..
oh no NO no
hek3
...
.
.
al kisah ... taip
alkisah tersebut la kisah... taiiep
hek3
aku kenal die dalam fb 
knl plak tup2 dah dekat nk berbuka pose
hek3 pe lg
pandai2 pancing la
weeeeeeeeeeMySpace

.
.
...
malam 2 aku otw blik umh
maklum la kj belambak kt ofs
sambil msj ngn A.H.Z la hek3
dapat msj die je aku jd cm orng gile
senyum sorng2MySpace
sampai kne tgur la jgk ngn dak ofs aku
hek3
kelakar gile
.....
.
.
sampai je kat umh terus rest
thn g mandi
al maklum la bulan pose
seblm g mandi dpt msj dr DIE
die ajak jumpe
ha time 2 jantung ni x yah cakap laMySpace
melonjak2 kegembiraan n berdegup kencang
so aku pn bersiap2 la thn teros menuju ke train
gigih sbb takot x sempat
padahal dekat je
hek3
.
.
ble dah sampai
emh hanya tuhan je yng tau cm ne hati n perasaan ni
ye la sbb aku ni bkn jns klua ngn dak2 chating
pemalu kt kan
MALU kah???
then brborak la
kt orng lpk kt 1 kedai mamak
hek3
aku lak segan almaklum la time 2
tgh2 bulan
hek3
kt orng share cerite mengenai khdpn msg2
sempat gak la g jenjalan ngn die
time first jumpe die mmg aku x bjt papepn
just nk berkawan
almaklum la ht ni susah nk menerima cinta
lpas 2 kt orng pn balik
esok hr nye kj kot
hek3


bersambung.......


xoxoxox
~DSD~
part 1

No comments:

Post a Comment