hye salam semua. Saya masih baru di sini. saya ingin menjemput anda semua berkongsi pengalaman suka duka saya dalam menempuh perjalanan hidup, di samping berkongsi tips2 dan info2 yg boleh d guna pakai untuk semua
Powered By Blogger

Followers

Friday, January 28, 2011

KENANGAN KU BERSAMA FIPPER C MERAH


kenangan bersama seseorng yang aku sayng

peristiwa ni trjd pada bulan puasa
insan yang aku syng tetibe hadiahkan fipper merah ni kt aku
hek3 tambah lak die tau aku nye warne kegemaran aku
aku terharu sgt2
til now walaupn die xde dgn aku
kngn 2 stay aku simpan
n fipper ni pn masih lg setia dengan aku
n masih elok lg
aku syg sgt2 ngn fipper ni
bnyk kengn pahit n manis aku ngn c fipper merah ni
papepn aku nk cakap thnks kpd **** bukan nama sebenar hek3
yang sudi menghadiahkn fipper ni kat aku
aku rindu die sgt2

xoxoxox
~DSD~

No comments:

Post a Comment