hye salam semua. Saya masih baru di sini. saya ingin menjemput anda semua berkongsi pengalaman suka duka saya dalam menempuh perjalanan hidup, di samping berkongsi tips2 dan info2 yg boleh d guna pakai untuk semua
Powered By Blogger

Followers

Saturday, January 29, 2011

aku dan A.H.Z part 2


emh cm ne lak nk cte sambungn nye ek
kalo la blog ni leh scan kepala otak ni kan best
hak3
cengituew la kan
tp xmo xmo xmo

emh lpas dr jumpe A.H.Z 2 
kt orng stay msj n kluar
thn pade 1 hr 2
die msj yng die ckp die rindu kt aku
so how??
jeng jeng jengMySpace
....
.
.
thn aku pn ckp la
yng kt ni br je knl thn aku ckp
yng ht aku ni susah nk terbukak
almaklum la dah lama keseorangn
hek3*poyo gle ayat x hengat
lalalal~
MySpace
....
.
.
pastu die cube gak tok bg harapan
n cube tok bukk kan hati ni
tah mcm mane aku plak yng merasakan aura 2
owh dammmm
MySpace
xpe aku akn cbe yng terbaik
thn mcm biase la
same cm psgn yng lain
yng d lamun cinta
semakn hari semakin syng
sehari x jumpa bagai setahun lamanya
wahhhh
makn x basah
mandi x lena
tidur x kenyang
..
.
.
tup2 pejam celik pejam celik
raya dah nak dekat
emh tambah lak time 2 dapat lak duit raye dr bos
MySpace
so malam 2 pe lg shoping la
then tetibe rase tahun ni nk pakai bj same
hek3 pilih pnye plih aku ambik bj melayu warne hijau
gigih kot
hak3
sehr seblm raya kt orng kua lg
nk cr barang2 perayaan kt kan
...
.
.
beraya bersama mmg bnyk kngn ngn A.H.Z
kt orng g beraya kt umh kawan kt orng
agak terkejut ble dorunk nampak aku sesat dtg umh dorunk
hek3
abaikan
so ktorng pn bejalan sakan la
alah macam Cuti-Cuti Cinta
hak3
...
.
.
tp syng hbgn kami hanya seketika
kusngka kan cerah sepanjang  hari
tapi hujan turun d tgh hari
eh btl ke??
10.10.??
biar lah rahsia tahun nya
weeee
time 2 kt orng kt cameron
jalan2 cari pasal hak3
emh die yng buat kptsn
memndgkan die x brp sihat
risau gak ngn kesihtn die
mmg susah tok aku terima hakikat
MySpace
...
.
.
aku jatuh dan rebah
hidup ku xde hala tuju
hanya tuhan je yng tau
d sbb  kan peristiwa 2 aku berhenti kj
emh ...
sedih kot
then selng bp mggu 2 aku x sedr pape
bgn2 je dah terlantar kt hospital
emh.....
tnhks kengkawan yng datang melawat
emh habis kn ceramah n kuliah ngn dorunk
uhuhuhu
rase cm nk bernanah telinga ni
hak3
...
.
.
MySpace
then aku cube bgn dr jatuh ku
walaupn susah n sukar
emh hidup ttp kne teroskan btl x
alhm dllh now aku dah mampu berdiri
hek3 mcm selama ni x leh berdiri la plk kan
hak3
til now aku still rindukan
A.H.Z
aku de gak cntk die
die nk balas ke x ikut die la
kan
lg pn aku bkn sape2 bg die
n die pn bukan sape2 bg aku
biarkan kengn tersemat d hati
namun untuk mengulangi tidak sama sekali kot
hek3


til now A.H.Z sentiasa dalam ingatan
rindu ku x pernah terhenti
dan ku sentiasa mendoakan yng terbaik untuk nya
sekian...



xoxoxox
~DSD~
part 2@ending

No comments:

Post a Comment