hye salam semua. Saya masih baru di sini. saya ingin menjemput anda semua berkongsi pengalaman suka duka saya dalam menempuh perjalanan hidup, di samping berkongsi tips2 dan info2 yg boleh d guna pakai untuk semua
Powered By Blogger

Followers

Sunday, January 30, 2011

kisah ku dan AKU MASIH DARA???


ha sebut pasal ni msti dok pk lain kn
ish ish ish
otak kung loxX
hak3
korng dah tgk blm cte ni??
emh ade comen yng aku dgr mengatakan best
N ade gak yng cakap x bets
.......
.
.
emh ikot korang la nk cakap pe  pasal cte tu
yng penting 
ADE AKU KESAH
cak cak cak
MySpace
hak3

jgn marah...
emh sp yng dah tgk 2 ok la
aku cme nk mnceritakan 1 kisah
mula nya mcm ni

tp tajuk kne 2ka
AKU MASIH TERUNA
hak3
boleh x
weeeee

MySpace

emh biase la kalo budak kg dah dtg kl
bak kt org2 kl cm ne
ayam kampung datang banda
wht aver la
pas 2 sume benda nk tau
thn pln2 tgk n blaja
dr situ mula mergaul ngn mcm2 orng
ade yng baik
baik la
ade yng macam hantooMySpace
layan kan jela
time 2 br aku knl dunia
hak3
pas tu pe lagi
mcm2 la nk mencuba
dr pd baik teros bersosial
ble dah sosial
2 yng jd mcm2
kenal lak ngn dak2 yang masok air
emh hancur dunia
MySpace
minum, perempuan, club ??
sume jd makann aku la
wah cakap nk hebat je
lalalala~
MySpace
tah mcm mane 1 hr tu aku teringn nk pg 1 tempat 2
sblm ni aku tau bnda 2 dr membr2 je
so memberanikn la dri
asal nye aku pg untuk suke2
tp tah mcm mane ade 1 benda yang wat aku tertarik
thn hati aku brkata
mustahil tok aku memilikinya
dengn keadaan aku yng sebegini
MySpace
tp orng cakap nk seribu daya tol x
time 2 aku pn gigih la
merapatkan dri ngn bendda 2
thn dr situ aku mula membuat perubahan pd dri ku
aku blaja mengenal dunia dgn btl
MySpace
semakin aku belaja
semakin aku dapat merasaan ada sinar yang muncul dlm idop ku
sampai la 1 masa sku berjaya gak tok memiliki bnda tu
ble aku dah dapat aku bersyukur sgt2
thn aku jaga bnda 2 sebaik2 nya
tp nk wat mcm mana
ada 1 masa aku terlalu abai n leka
sehgga aku alpa dgn dunia
bnda yng aku miliki 2 pn aku abaikan
lalu hilang entah kemana
MySpace
adakah itu salah 1 akibat n kesan d atas kelalaian aku??
walau pn seketika aku lupa n alpa
shgga hr ni aku masih mgharap dan mnnti pulang ya bnda 2
ke sisi ku
andai aku d takdirkan untuk memilikinya kembali
akan ku
kurung dalam sangkar dan mangga sebesar2 nya
hahaha sbb x leh nk lari lg
MySpace
hek3 gurau je
aku akn jg n bg kan sepenuh perhatian aku pada bnda 2
andai ianya bukan milik ku lg
ku berharap agar tuhan memberikan ianya kpd insan yng bertuah
N boleh menjaganya sebaik2nya
sehgga sekarang aku masih mennti n mencari........
MySpace
sekian...

xoxoxo
~DSD~







2 comments: