hye salam semua. Saya masih baru di sini. saya ingin menjemput anda semua berkongsi pengalaman suka duka saya dalam menempuh perjalanan hidup, di samping berkongsi tips2 dan info2 yg boleh d guna pakai untuk semua
Powered By Blogger

Followers

Saturday, January 29, 2011

Aku & Syurga Cinta


mesti korang pn dah tgk kan crte SYURGA CINTA kan

emh time g tgk kt wayang 
aku sumpah seranah kot
huk3
bukan pe
cerita 2 mcm menceritakan tentang diri aku
huk3
malu seh
berlinang2 air mate aku ni
hak3

cte nye mcm ni
aku ade kenal sorng hamba allah ni
MySpace
bg aku die mmg sempurna
hek3 aku knl die awal tahun 2008
pada mulanya aku kenal die dalam myspace
al maklum la time 2 myspace meletop2
hak3

MySpace

mula2 aku chat ngn die aku ingt die laki
mane x nye KAREK sey
hak3
tp syok dowh layan die ni 
SBB otak GILEW
hak3
jahat aku ni

emh sblm aku knl die
siyes aku cakap
aku sosial teramat sgt n melampau
MySpace
hak3 xde r terok sgt
just kaki club
minum
n tut.......
lalalala~
apakah??
MySpace

sjk knl ngn die die selalu bg nasihat
n selalu dgr masalah aku
die pn selalu tc aku
tah mcm mane aku mcm ade aura je ngn die
hek3
die byk bg aku nasihat
then aku plan2 tinggalkan aktiviti lama
(tinggal ke??)
MySpace
......
..
.
aku ni nak kt alim sgt xde r
tp boleh la sikit2
almaklum la time stdy dlu
aku ni dah la presiden club nasyid
dah tu kaki surau
tp lps hbs stdy
rosak segala2nya
hek3
ish ish ish
then aku cube tok perbaiki kesilapan aku
dah tu aku pn dah terlalu jauh menyimpang
terkial2 gak la
hek3
allhm dllh now dah nk masuk 4 thn hubungn ktorng
cme ade masalah sikit je
tu x tau nk cte cm ne
huk3

MySpace

aku terlalusygkan die
die lah penyeri hidup ku






xoxoxox
~DSD~

1 comment: