hye salam semua. Saya masih baru di sini. saya ingin menjemput anda semua berkongsi pengalaman suka duka saya dalam menempuh perjalanan hidup, di samping berkongsi tips2 dan info2 yg boleh d guna pakai untuk semua
Powered By Blogger

Followers

Friday, January 28, 2011

HATI DAN PERASAAN????


MySpace
hati dan perasaan ???
ape sume 2 kadang2 aku x faham ape yng ade dgn bnda 2
tambah lak ramai yang berkata hidup berdua sangat membahagiakan
betul ke????MySpace
banyak kesabaran dan ktabahan yng harus aku lalui
x kiralah apa sekali pon
semuanya sama x kira lah jauh @ dekat
ada saja bnda yang menyakitkan hati akan berlaku ke atas kt MySpace

emh....
perlu ke kt mnjg ht org??
sedangkan orang x pernah langsung nk jg ht kt

kenapa????
mengapa???


lu pk la sendri

xoxoxox
-DSD-

No comments:

Post a Comment